Veelgestelde Vragen (FAQ)

  1. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    U kunt uw bestelling annuleren door binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen via e-mail op contact@luxiv.nl of telefonisch op +32475271670
  2. Waar bevindt zich mijn pakket?
    Na het plaatsen van uw bestelling duurt het gemiddeld 1-3 werkdagen om uw order te verwerken en 5-12 werkdagen voordat uw bestelling wordt afgeleverd. Als deze termijnen zijn verstreken en uw pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op contact@luxiv.nl of telefonisch op +32475271670.
  3. Wat zijn de verzendkosten en levertijden?
    Luxiv biedt gratis verzending op alle bestellingen binnen Nederland en België. Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verwerkt en de levertijd bedraagt 5 tot 12 werkdagen.
  4. Waar kan ik mijn traceercode vinden?
    Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een traceercode via e-mail. Controleer ook uw spammap, want soms komen onze e-mails daar terecht.  U kunt uw bestelling volgen op de volg uw bestelling pagina. Voer je trackingnummer (of je bestelnummer en e-mailadres) in om je pakket tijdens elke stap te volgen.
  5. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Wij accepteren betalingen via Paypal, American Express, Mastercard, Visa, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay en iDEAL. Al onze betalingspagina's zijn beveiligd met SSL-certificaten voor maximale veiligheid.
  6. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
    Voor vragen of ondersteuning kunt u contact met ons opnemen via:
    E-mail: contact@luxiv.nl
    Telefoon: +32475271670
  7. Wat moet ik doen als ik mijn bevestigingsmail niet ontvang?
    Als u uw bevestigingsmail niet in uw inbox ziet, controleer dan uw spam- of junkmap. Als u het nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op voor hulp  via e-mail op contact@luxiv.nl of telefonisch op +32475271670.
  8. Ik ben niet tevreden met mijn pakket, hoe kan ik het terugsturen?
    Je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen na de leverdatum zonder opgaaf van reden te annuleren. Voor meer informatie over het aanvragen van een retourzending, bezoek onze Retour- en Terugbetalingsbeleid.

Contact:

Winkelnaam: Luxiv

Bedrijfsnaam: Lasmir Ecom Limited

Registratienummer: 3327061

Adres: 59 King Yip St, Kwun Tong 999077, Hong Kong

Telefoon: +32475271670

E-mail: contact@luxiv.nl

Klantenservice uren: Maandag tot vrijdag: 8:00 tot 17:00 (GMT+01:00)

We doen ons best om binnen 1-2 dagen op uw e-mail te reageren.